Over ons
Moos van der Heijden, aangenaam kennis te maken! Sinds 1987 ben ik werkzaam als adviseur in de verzekeringsbranche en sinds 2009 als zelfstandig ondernemer. Geboren en getogen in Son en dan ook goed op de hoogte van de lokale mogelijkheden.
Betrokkenheid, luisteren, goed analyseren en van daaruit een goed advies geven. Dit zijn de kernwaarden zoals ik mezelf zie. Samen met u kijk ik naar uw persoonlijke situatie en wensen voordat u zich gaat verzekeren. Of u nu als particulier een verzekering zoekt of als MKB-er of Zelfstandige. Ik gebruik geen ingewikkelde termen, maar geef u advies in duidelijke taal.
Na een kennismakingsgesprek volgt een advies; ik bemiddel in zowel particuliere als bedrijfsmatige schadeverzekeringen en tevens in inkomensverzekeringen. Voor overige financiële vraagstukken verwijs ik u graag door naar andere specialisten op dit gebied.
MVDH Verzekeringen bemiddelt voor meer dan 50 verzekeraars! Omdat ik me wil focussen op u, maak ik gebruik van backoffice organisatie Anac welke gespecialiseerd en gedigitaliseerd is in polisopmaak, schade-administratie en incasso's van premies. ln de communicatie rondom verzekeringen kunt u dus met Anac BackOffice te maken krijgen.
Even alle belangrijke zaken op een rij
Een overzicht van alle juridische en informatieve documenten
Ons kantoor of één of meerdere werknemer(s) staat/staan bij verschillende organisaties geregistreerd.
RegistratiesEen vergelijkingskaart geeft informatie over onze dienstverlening en wat je ongeveer aan kosten kunt verwachten. In een productwijzer staan de belangrijkste kenmerken van een verzekering. Dit helpt u bij het oriënteren en om te bepalen of een verzekering zinvol voor u is.
Vergelijkingskaarten ProductwijzersWij verwerken persoonsgegevens wanneer u gebruik maakt van onze diensten en cookies wanneer u onze website bezoekt. Benieuwd hoe wij dit doen?
Privacy Cookies DisclaimerWaar gewerkt wordt, kunnen fouten gemaakt worden of kunnen er misverstanden ontstaan. Lees in onze klachtenprocedure hoe wij met uw klacht omgaan.
Klachtenprocedure